wrapper

W najbliższym czasie odbędzie się kurs fotografowania i filmowania.

Od br. kurs ten będzie organizowany zawsze w pierwszej połowie listopada, gdyż wtedy zainteresowane osoby mogą swobodnie w nim uczestniczyć (jest to czas kiedy raczej nie ma pierwszych komunii, ani ślubów). Będzie to I, II lub III sobota miesiąca, a data będzie dobierana z uwzględnieniem Wszystkich Świętych i Święta Niepodległości. 

Księża są proszeni o to, aby na kursie przedmałżeńskim oraz przy okazji pierwszej rozmowy przedślubnej informować narzeczonych, że ich fotograf lub operator kamery ma obowiązek posiadać uprawnienia do rejestrowania uroczystości religijnych w kościele i że przed rozpoczęciem filmowania osoba taka ma przedstawić się księdzu w zakrystii, aby ustalić szczegóły co do możliwości filmowania i fotografowania.

DATA: Kurs odbędzie się w sobotę 4 listopada 2017 r.

Rozpoczęcie o godz. 9.00; zakończenie planowane jest na godz. 14.30 
(przewidziana jest również przerwa obiadowa i poczęstunek)

MIEJSCE: Regionalne Centrum Kulturalno-Biblioteczne im. Jana Pawła II w Brzesku 
(ul. Targowa 10). 

W kursie mogą brać udział osoby, które ukończyły 16 lat i mają pisemną zgodę-skierowanie swojego proboszcza. Odpowiedni formularz zgłoszeniowy należy pobrać ze strony internetowej Diecezji tarnowskiej (www.diecezja.tarnow.pl) i wypełnić wymagane dane osobowe a następnie udać się do swojego księdza proboszcza i poprosić o wyrażenie zgody na udział w takim kursie (on też powinien wypełnić dolną część formularza jemu właściwą). 

Wypełniony i opieczętowany formularz należy przywieźć w dzień rozpoczęcia kursu i wręczyć go prowadzącemu (ks. dr Andrzej Dudek). Należy dołączyć do niego:

1. jedno zdjęcie legitymacyjne  (format 3,5 cm x 4,5 cm)

2. oraz 150 zł na pokrycie kosztów kursu.

Warunkiem otrzymania pozwolenia na fotografowanie i filmowanie jest udział w całym cyklu szkoleniowym. Na zakończenie, w dniu kursu, będą wręczane certyfikaty; natomiast imienne identyfikatory, niezbędne do okazywania kapłanom przed celebracją liturgiczną, zostaną wysłane pocztą do każdego z uczestników. 

 

SPOSÓB ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA:

Zapisy na kurs będą otwarte przez miesiąc, czyli od 1 października 2017 r. Wszystkie osoby, które chcą uczestniczyć w kursie muszą zgłosić swój udział w kursie w nieprzekraczalnym terminie – do dnia 29 października 2017 r.

Zgłoszenia uczestnictwa dokonuje się droga mailową, bezpośrednio do prowadzącego kurs ks. dra Andrzeja Dudka. 

Na adres – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. –  należy wysłać: 

1. Dane osobowe z formularza zgłoszeniowego (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, nazwa parafii) lub w załączniku wypełniony formularz zgłoszeniowy (plik .doclub .docx lub .pdf), który niekoniecznie musi być podpisany przez proboszcza.

2. Zdjęcie legitymacyjne w wersji cyfrowej .JPEG (300 dpi, lub 420 x 540 pikseli) 

W temacie e-maila należy wpisać: „Kurs foto -  nazwisko i imię”.

Jeżeli po wysłaniu maila, do tygodnia osoba zgłaszająca nie otrzyma maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, należy skontaktować się telefonicznie z Wydziałem Duszpasterstwa Ogólnego w Kurii Diecezjalnej w Tarnowie (tel. 14 631 73 80), podając imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego, aby prowadzący mógł skontaktować się osobiście i przyjąć zgłoszenie.

Do pobrania:

Formularz zgłoszeniowy.doc

Formularz zgłoszeniowy.pdf

Formularz zgłoszeniowy - interaktywny.pdf